fredag den 13. september 2013

Godt vi ikke er teologer!

Vi drikker. Vi er til fredagsbar. Derfor undskylder jeg for eventuelle stavefejl. Vi er ikke særlig pædagogiske og jkeg sidder ikke i eyt s-stog.. Så jeg bryder reglerne. Men vi g'ør en undtagelse.
'
Vi er meget upædagogiske, men vi er glade. Vi ryger cigaretter, minus Julius, men vi har det rigtig sjovt. Christian har fået skrevet sit navn på græsk og BIIIIIIIIIB har en dårlig sædkvalitet. Haha.. :p Vi hygger os.. Vi drikker og ryger men leger ikke med knive. Vi snakker om religion. Teologi. Meget interessNT. I dag har vi snakket om seriemordere, detv var megete psændende. Ditte jhar en bog jeg gerne vil låne. Jeg hånber jeg få et pædagogisk perspektiv. Julius og jeg har drukkeyt vin. Meget vin tror jeg!

Kristoffer fortæller mig noget spændende: Det er iikke Paulus der har skrevet andet Thesseloniker brev. Så blev vi det klogere..

En teologi joke, here we go!!! : Jesus præidkede himmerigets komme, så kom kirken. Haha.. Totalt humor. Hvem fattede den?

Godt vi ikike læser teologi..

Alle børnehave børnene gik poovet vejen, undtaget >Solago, han blev glemt af en hermafrodit pædagog..

Haha.. Vi er pædagoger woooooop wooop..

Go go Pædagog!

Peace out..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar